(づ ̄ ³ ̄)づ

om nom nom

Woop woop

Kategori: Allmänt

Det är dessutom andra dagen under min 30 Day Squat Challenge, och min rumpis och mina lär känns redan möra, hur ska jag klara att göra 250 stycken sista dagen? Dafuq typ.
Taggar ändå, för det ska bli spännande hur min stjärt ser ut efter 30 dagar, hihihii!
Under mina fem jobbtimmar idag gjorde jag världens mest perfekta latten ‎(ノಥ益ಥ)ノ ♥♥ Det är så svårt att få till det, faktiskt.
Also, gick till Röda Korset efter jobbet, och märkte inte bara att min jacka luktade intorkat kattkiss, utan också att jag kunde få en fin värmeljushängargrej, en schysst vinterkappa, gardiner och lite mer julpynt för bara 85 kronor.
Jag tror att jag har julpyntat färdigt nu, körde upp en massa julkulor i snören på väggarna eftersom vi inte kan ha en gran pga kissemissar (grr).
Korven har blivit förtjust i valnötter, vilket jag inte riktigt gillar. Tänk om han dör om han äter det.. :c Annars, rent allmänt, så äre väl en strålande december. Eller snarare dimmig och grå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: